تداوم روند کاهش محسوس دما در اصفهان تا فردا

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: روند کاهشی دما تا ظهر روز چهارشنبه در بسیاری از مناطق استان ادامه دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم جوی به نسبت پایدار روی استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق، امروز صاف تا کمی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد شدید در نواحی شرقی استان گاهی با گردوخاک محلی همراه است که بر اثر این پدیده وقوع غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روند کاهشی دما تا سه درجه سانتی گراد در بسیاری از مناطق امروز ادامه دارد، اضافه کرد: بیشینه دما از بعد از ظهر چهارشنبه افزایش می‌یابد.

هنرمند ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز با ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا با ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی گفت: چوپانان و خور وبیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 440874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.