۱۲ طرح توسعه شهری در دوگنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

شهردار دوگنبدان گفت: امسال به مناسبت هفته دولت ۱۲پروژه توسعه شهری با اعتبار ۶۲۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری اظهار کرد: ۱۲ پروژه با اعتباری به مبلغ ۶۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی به بهره برداری و کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: تکمیل بلوار شهید پناهپوری به طول ۵ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار دوگنبدان افزود: پروژه بلوار شهید پناهپوری موازی با بلوار اصلی شهر از ابتدای باغ فردوس تا کوچه یازدهم شمالی کوی کارکنان است که در هفته دولت تا کوچه یوم شمالی به بهره برداری رسید.

ظفری ادامه داد: اجرای پروژه کمربند سبز که از باغ فردوس تا کوچه ۱۱ شمالی کارکنان از دیگر طرح‌های شهرداری دوگنبدان است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی عنوان کرد: سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان در سه سال گذشته هشت متر بود که هم اکنون به ۱۲.۸ متر مربع رسیده است.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: اجرای طرح کمربند سبز با اعتباری به مبلغ ۲۰, میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.

ظفری افزود: اجرای عملیات احداث پارک تپه‌ای امید به مساحت چهار و نیم هکتار با اعتباری ۴۰ میلیارد ریال از محل درآمد داخلی، اجرای فاز دوم بلوار اندیشه از جاده پازنان تا تپه آفتابگردان با اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال عملیات آنها اجرایی شد.

وی به کلنگ احداث ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان اشاره و ابراز کرد: ساختمان جدید شهرداری با دو هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه با اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: ساماندهی بلوار ورودی شهر به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که از پلیس راه تا میدان ورودی شهر به طول پنج کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۲۲ میلیارد اجرا شده است.

منبع: فارس

کد خبر 440869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.