۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
تیم را برای قهرمانی تشکیل دادیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان تیم اکثراً با تجربه هستند و چهار بازیکن ملی پوش جذب کردیم که در کنار آنها از بازیکنان بومی و پرورش یافته سپاهانم استفاده می‌کنیم، امیدوارم مقامی به دست آوریم که در شأن هندبال اصفهان باشد.

فاطمه محمد خانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان، اظهار کرد: مسابقات به صورت متمرکز با هشت تیم در دو گروه A و B و به صورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار می‌شود. گروه اول شامل تیم‌های اشتاد سازه مشهد، کربنات سدیم فیروز آباد، پرسپولیس بهبهان و فولاد مبارکه سپاهان است. در گروه دوم هم تیم‌های شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق، ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی تهران قرار دارند.

وی ادامه داد: به خاطر شیوع کرونا تیم‌ها تمرینات را شروع نکردند، زمان برگزاری مسابقات زود است. اگر فدراسیون اجازه دهد تیم‌ها تمرین کنند و بعد از آن مسابقات برگزار شود زیرا این بازیکنان می‌خواهند کمک تیم ملی باشند. با این شرایط اگر مسابقات برگزار شود بازیکنان آمادگی ندارند و احتمال آسیب دیدگی آنها بالا می‌رود. تیم‌های فیروز آباد، بافق یزد و پرسپولیس بهبهان به تازگی وارد لیگ برتر هندبال بانوان شده‌اند، دیگر تیم‌ها هم خوب هستند و باید دید مسابقات به چه شکلی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی بستیم، تصریح کرد: بازیکنان تیم اکثراً با تجربه هستند و چهار بازیکن ملی پوش جذب کردیم که در کنار آنها از بازیکنان بومی و پرورش یافته سپاهانم استفاده می‌کنیم، امیدوارم مقامی به دست آوریم که در شأن هندبال اصفهان باشد.

محمد خانی اضافه کرد: باید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به خاطر تیم داری در لیگ برتر هندبال بانوان و توجه به ورزش دختران تشکر کنم.

کد خبر 440862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.