تحقق ۵۰ درصدی بودجه منطقه هشت در سال جاری

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب سال‌جاری این منطقه ۱۷۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ پروژه عمرانی در منطقه هشت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ پروژه عمرانی آماده بهره برداری است، افزود: ۱۲ پروژه عمرانی دیگر نیز در این منطقه آماده شروع است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی خیابان استاد شهریار جنوبی و رفع گردوغباری که از رها شدن ایجاد ادامه این خیابان به وجود آمده است، اظهار کرد: بودجه لازم برای این محدوده پیش‌بینی شده که به‌زودی ساماندهی آن محقق می‌شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف امتداد خیابان استاد شهریار به باهنر گفت: حدود ۲۲ واحد منزل مسکونی نزدیک به خیابان باهنر وجود دارد که پشت این منازل نیز تعدادی زمین بایر واقع شده و با مالکان آن‌ها مذاکراتی شده که امیدواریم امسال بتوانیم مراحل آزادسازی مسیر این خیابان را با همراهی مردم انجام دهیم.

کیهانی خاطرنشان کرد: امسال شاهد استقبال خوب سرمایه گذاران از مشارکت در اجرای پروژه‌های این منطقه بوده‌ایم که در این راستا چهار پروژه مشارکتی در دست اقدام است و عملیات اجرایی دو پروژه دیگر در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان اجرای چهار پروژه دیگر نیز از سوی سازمان سرمایه گذاری برای منطقه هشت شهرداری اعلام خواهد شد.

کد خبر 440853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.