دو جایگاه سی. ان. جی اصفهان تا سه هفته آینده فعال می‌شود

مدیرعامل شرکت نیک اندیش با اشاره به استانداردسازی جایگاه‌های سی. ان. جی شهر، گفت: دو جایگاه گلستان و شفق تا سه هفته آینده فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

سیدرضا عقدایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۸۵ دستورالعملی برای استانداردسازی جایگاه‌های سوخت سی. ان. جی ابلاغ شده بود و پس از آن در سال ۸۹ تعداد ۱۳ ایستگاه علی‌رغم ابلاغ دستورالعمل‌ها، بدون دریافت استانداردهای لازم راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ تعداد هشت جایگاه سوخت سی. ان. جی شهر استانداردسازی شد، افزود: سال گذشته نیز برای استانداردسازی این جایگاه‌ها اقداماتی شد، اما با توجه به افزایش مراجعه رانندگان به دلیل گرانی نرخ بنزین، باید ضریب اطمینان افزایش می‌یافت.

مدیرعامل شرکت نیک اندیش با بیان اینکه جایگاه‌های ردانی پور و همدانیان استانداردسازی و بازگشایی شده است، تصریح کرد: جایگاه‌های گلستان و شفق نیز در صورت تأیید اداره استاندارد تا سه هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان ۱۳ جایگاه سی. ان. جی مخصوص خودروهای شخصی و یک جایگاه مخصوص اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی دارد که چهار جایگاه از این تعداد با ابلاغ اداره کل استاندارد اصفهان و برای استانداردسازی تعطیل شده بود که با پیگیری‌های شده دو جایگاه همدانیان و ردانی پور با دریافت مجوزهای لازم آغاز به فعالیت کردند.

عقدایی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای استاندارد سازی جایگاه‌های همدانیان، ردانی پور، شفق و گلستان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: جایگاه‌های سوخت سی. ان. جی دارای کاستی از سوی اداره استاندارد برای افزایش ایمنی مکان و امنیت بیشتر مردم تعطیل می‌شود.

کد خبر 440849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین BG ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام خیابون جدید تابان پمپ بنزین بزنید زینبیه فلکه شمس
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      0 0
      چشم منتظر بودیم شما بگید