مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد

مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان صبح امروز (سه شنبه) با حضور رییس، دبیر، نایب رییس بانوان و نمایندگان باشگاههای حاضر به صورت و بینار و غیر حضوری در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به از نقل روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان صبح امروز (سه شنبه) با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و نمایندگان باشگاههای حاضر به صورت و بینار و غیر حضوری در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. از در این جلسه ابتدا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با اشاره به شرایط سخت اوضاع کرونایی ورزش و اخذ مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال افزود: جلسات متعددی را با مسئولان وزارت بهداشت و ستاد کرونا در ورزش داشتم که امیدوارم منتج به برگزاری رقابت‌های لیگ آقایان و بانوان در موعد مقرر شد.

در ادامه مراسم الهام سلوکی نایب رئیس بانوان هم از زحمات ریاست فدراسیون به جهت تلاش برای برگزاری لیگ قدردانی کرد و گفت: لیگ امسال بانوان شرایط خاصی دارد که امیدوارم به بهترین شکل انجام شود.

در پایان مراسم با حضور ٨ تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه از اصفهان، کربنات سدیم فیروزآباد فارس، شهید شاملی کازرون، اشتاد سازه مشهد، تأسیسات دریایی تهران، پرسپولیس بهبهان و سنگ آهن بافق صورت گرفت که در دو گروه چهار تیمی به صورت زیر قرار گرفتند:

گروه اول: اشتاد سازه مشهد، کربنات سدیم فیروز آباد، پرسپولیس بهبهان، فولاد مبارکه سپاهان
گروه دوم: شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق، ذوب آهن اصفهان، تأسیسات دریایی تهران

شایان ذکر است بازی‌ها به صورت رفت و برگشت و متمرکز و در چند مرحله انجام خواهد شد. از هر گروه دوتیم به جمع ٤ تیم برتر راه خواهند یافت.

کد خبر 440824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.