نداشتن برنامه از مشکلات جدی مدیریت شهری است

شهردار شهرکرد یکی از مشکلات جدی شهرداری را نداشتن برنامه دانست و گفت: تمام معاونین و مدیران سازمان‌های تابعه برنامه‌ی پنج ساله خود را ارائه و اولویت‌ها احصا خواهد شد و بودجه‌بندی شهرداری در سال آینده براساس برنامه مدون پنج ساله انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، بهادر عبدالغنی با اشاره به مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء جهت اجرای پروژه در شهرکرد اظهار کرد: مطالعات طرح احداث روگذر و زیرگذر میدان معلم در دست انجام است که اجرای این طرح می‌تواند زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را در شهرکرد فراهم کند.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک به سرعت در حال انجام است، ادامه داد: پیشنهادات ترافیکی ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود در آینده اتصالات از کمربندی ۱۵ خرداد تا میدان انقلاب و کمربندی شرق به اشکفتک، مهدیه و چالشتر انجام شود که این اقدام کمک می‌کند ترافیک شهری کاهش یابد.

شهردار شهرکرد پارک بانوان را یک ظرفیت خوب برای بانوان عنوان و خاطرنشان کرد: برون‌سپاری و خصوصی‌سازی پارک بانوان در دست بررسی است اما این به معنای دریافت هزینه از مردم نیست بلکه جهت مدیریت بهتر، این پارک به بخش خصوصی واگذار و پیش‌بینی می‌شود در آینده یک پارک دیگر برای بانوان احداث شود.

عبدالغنی با بیان اینکه اجرای عدالت اجتماعی یکی از تعهداتی بوده که پایبند این موضوع هستم، خاطرنشان کرد: نگاه بنده در مجموعه شهرداری نسبت به انتصابات یک نگاه بر مبنای عدالت است که امیدواریم نتیجه انتصابات مطلوب باشد و همچنین در راستای ارائه خدمات در محلات مختلف شهر عدالت اجتماعی را در اولویت کاری قرار می‌دهم.

وی با اشاره به ارائه خدمات شهری به صورت منطقه‌ای تصریح کرد: در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند و تفکیک پسماند از مبدا و ارائه خدمات به صورت منطقه‌ای تدابیری اتخاذ و اجرا خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص مسائل مدیریت شهری در مدارس بسیار حائز اهمیت است، گفت: انیمیشن‌هایی در مجموعه مدیریت شهری در حال تهیه و تدوین است که می‌تواند در راستای آموزش شهروندان نیز مؤثر باشد.

منبع: فارس

کد خبر 440822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.