پیام تبریک نصراصفهانی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، ره‌آورد تلاش مسئولان و کارمندان دولت را آبادانی، توسعه، پیشرفت و سربلندی شهرهای کشور دانست.

به گزارش ایمنا، در پیام علیرضا نصراصفهانی آمده است:

"با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب وفادار ایشان، هفته ابتدایی شهریورماه هر سال با نام، یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر پیوندی ناگسستنی دارد، شهیدانی که نماد و اسوه مجاهدت، اخلاق، ایمان و ایثار هستند و به پاس خصائل نیکوی این دو دولتمرد شهید، این ایام به شایستگی به نام "هفته دولت" مزین شده است.

مسئولان و کارمندان دولت و دستگاه‌ها و نهادهای عمومی جمهوری اسلامی ایران همواره کوشیده‌اند تا با الگوبرداری از منش و مشی شهدای والامقامی چون شهیدان رجایی و باهنر؛ همت و تلاش خود را به زیور اخلاق و ایمان بیاراند و صادقانه به کشور و هموطنان خدمتگزاری کنند و مطمئناً ره‌آورد این تلاش‌ها و خدمات، آبادانی، توسعه، پیشرفت و سربلندی شهرها و ایران عزیز رادر پی داشته و خواهد داشت.

اینجانب از طرف خود و همکاران عزیزم در شورای اسلامی شهر اصفهان هفته دولت و روز کارمند را حضور محترم همه دولتمردان، مدیران و کارمندان بالاخص کارمندان ساعی و پرتلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان که با جان و دل در راه خدمت به همشهریان گرانقدر؛ تلاش و مجاهدت می‌کنند تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را در ذیل توجهات ائمه معصومین(ع) از درگاه خداوند منان خواستارم. "

کد خبر 440821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.