اجرای طرح افتخاری «هر راهبر، یک خبرنگار» در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان از اجرای طرح افتخاری «هر راهبر، یک خبرنگار» خبر داد و گفت: پایان هر فصل خبرنگاران افتخاری برتر تجلیل می‌شوند.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نظر داریم اخبار حوزه ترافیکی ناوگان باربری را در قالب عکس، ویدئو، یا سوژه‌های مورد نظر شهروندان انعکاس داده و تا رفع مشکل یا بهبود شرایط پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: شهروندان و راهبران می‌توانند مطالب خود را برای طرح «هر راهبر، یک خبرنگار» به ادمین کانال تلگرامی سازمان حمل بار به نشانی @esfsazmanbar ارسال کنند و علاوه بر اینکه همکاران و شهروندان را از اخبار و مسائل مربوط به حمل و نقل آگاه می‌سازند، نکات ایمنی و تجربیات خود را نیز در این گروه به نام خود به اشتراک بگذارند و شهرداری را در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک تردد ناوگان بار یاری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان افزود: در پایان هر فصل از سه نفر اعضای فعال به عنوان خبرنگار افتخاری برتر تقدیر می‌شود.

وی از آموزش مجازی راهبران ناوگان حمل و نقل بار خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی این سازمان ویژه راهبران حمل بار و کالا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

طهماسبی تاکید کرد: سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری از سال ۹۴ خود را ملزم دانست راهبران را در سرفصل‌هایی همچون اخلاق حرفه‌ای، آموزش مهارت‌های رانندگی و مهار بار، مسائل مربوط به معاینه فنی خودروها، امداد و نجات و موارد مشابه آموزش دهد.

کد خبر 440819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.