ایمنی ساختمان‌های ارومیه بررسی می‌شود

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهراری ارومیه گفت: ایمنی ساختمان‌های در حال احداث با هدف پیشگیری از وقوع حوادث بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا، ابراهیم شاد قوشچی در این باره اظهار کرد: آتش نشانی در حوزه پیشگیری از وقوع حوادث در ساختمان‌ها با سازمان نظام مهندسی همکاری دارد و نقشه‌های اولیه که برای ساختمان‌ها ترسیم می‌شود در سازمان آتش نشانی از بعد ایمنی بررسی و در صورت رعایت اصول ایمنی نسبت به تأیید آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های بالای ۱۵ متر نیاز به تاییدیه سازمان آتش نشانی دارند، اظهار کرد: بعد از بازبینی و صدور احکام لازم، ساختمان‌ها از نظر رعایت ایمنی‌های لازم تجهیز می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان اینکه آموزش‌های پیشگیرانه از بروز حوادث با هدف آگاه سازی به صورت پیوسته انجام می‌شود، عنوان کرد: مهم‌ترین استراتژی سازمان آموزش شهروندان است.

وی افزود: یکی از اهداف و به عبارتی اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گسترش آموزش و فرهنگ ایمنی و افزایش میزان آگاهی و ارتقا سطح دانش تخصصی مخاطبان در زمینه ایمنی است و تمام تلاش‌ها نیز بر این مبنا انجام می‌گیرد.

شاد قوشچی اطفای حریق وآشنایی با سیستم‌های ایمنی ساختمان از جمله آموزش‌های لازم پیشگیرانه عنوان کرد و گفت: آموزش‌های پیشگیرانه با هدف آگاه سازی جامعه به صورت پیوسته صورت می‌گیرد.

کد خبر 440814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.