بیش از ۴۳۰ آسیب دیده در مردادماه ۹۹ امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام ۲۳۶ مأموریت امداد و نجات و امدادرسانی به ۴۳۴ حادثه دیده توسط نجاتگران استان اصفهان در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ علی محمد هاشمی، با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری، پوشش امدادی ۲۳۶ حادثه انجام شده است، گفت: آمار نشان می‌دهد حوادث و سوانح نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک ۵۰ درصد کاهش داشته است و امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر این استان طی پوشش امدادی حوادث در این مدت، به ۴۳۷ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در این مدت، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۱۱۶ حادثه جاده‌ای، ۵۲ حادثه شهری، ۲۸ مورد خدمات حضوری، ۲۴ حادثه صنعتی و کارگاهی، پنج حادثه سیل و آبگرفتگی، پنج حادثه ساحلی و یک حادثه آتش سوزی مرتع توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: ۷۳۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۶۰ تیم عملیاتی با به کار گیری ۲۳۲ دستگاه خودرو امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در طول این مدت ۵۰ نفر از مصدومان ناشی از حوادث به صورت سرپایی مداوا و ۱۷۷ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 440789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.