زنده زنده سوختن مرد تهرانی در پامنار

پرس شدن پنج زن و مرد داخل پژو در جاده جیرفت، مرگ وحشتناک دختر ۹ ساله بروجنی، زنده زنده سوختن مرد تهرانی در پامنار، مرگ دختر بچه تهرانی با خوردن باطری قلمی، دستگیری سارقان موبایل در زابل و غرق شدن مادر و دختر جوان در سد گلپایگان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد امیرخانی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش سه ساعته نیروهای امدادی برای رهاسازی پنج قربانی در سانحه تصادف برخورد دو دستگاه خودروی پژو در محور راین_جیرفت خبر داد.

وی افزود: طی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی پژو در محور راین_جیرفت بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر راین به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به اینکه هر پنج سرنشین خودروها در این سانحه جان باختند، افزود: عملیات رهاسازی توسط شش نفر از نیروهای امدادی هلال احمر راین با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک و سبک انجام شده است، این حادثه در ۱۸ کیلومتری محور راین به جیرفت اتفاق افتاده است.

مرگ وحشتناک دختر ۹ ساله بروجنی هنگام تاب بازی

مسلم احمدی، فرمانده انتظامی بروجن گفت: در پی اعلام خفگی کودک خردسال و انتقال وی به بیمارستان بروجن بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان در بیمارستان و انجام تحقیقات در محل حادثه مشخص شد، نصب تاب بازی ناایمن در بالکن منزل مسکونی باعث گیر کردن طناب به دور گردن دختر بچه ۹ ساله و خفگی وی شده است.

وی گفت: در زمان حادثه پدر و مادر و خواهر بزرگ‌تر این دختر خردسال در خانه حضور داشتند و با انتقال سریع به بیمارستان باعث احیا علائم حیاتی وی شدند اما این کودک بر اثر مرگ مغزی فوت کرد.

فرمانده انتظامی بروجن ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ از قرار دادن اجسام خطرناک مانند چاقو در دسترس کودکان و همچنین تنها گذاشتن آنها در خانه پرهیز کنند.

زنده زنده سوختن مرد تهرانی در پامنار

مرد جوان در آتش سوزی مهیب خانه‌ای در خیابان پامنار به کام مرگ فرو رفت و زن جوان از مرگ نجات یافت.

آتش سوزی مهیبی در خیابان پامنار رخ داد و خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار و مأموران ایستگاه یک و چهار سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

مأموران وارد عمل شده و پس از قطع کردن برق و گاز ساختمان عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند و در این مرحله زن و مرد جوانی که داخل این خانه گرفتار شده بودند نجات پیدا کرده و در اختیار تیم اورژانس قرار گرفتند.

زن و مرد جوان به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران منتقل شدند و تلاش پزشکان برای نجات آنها ادامه داشت، اما مرد جوان به خاطر شدت سوختگی فوت کرد.

مرگ دختر بچه تهرانی با خوردن باطری قلمی

مأموران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در پرونده مرگ دختر بچه‌ای که باطری قلمی خورده بود، وارد عمل شدند.

مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که دختر بچه یک و نیم ساله هفته گذشته در حال بازی بوده که باطری قلمی می‌خورد و وقتی حال این دختر بچه بد می‌شود، خانواده‌اش وی را به مرکز درمانی شهرستان محل زندگی شان منتقل می‌کنند.

تیم پزشکی با اقدامات پزشکی موفق به خارج کردن باطری قلمی از گلوی این کودک می‌شوند، اما بروز عفونت باعث وخیم شدن حال کودک می‌شود و خانواده‌اش وی را به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌کنند.

تلاش پزشکان برای نجات جان این کودک ادامه داشت، اما با تلاش تیم پزشکی به نتیجه نرسید و دختر بچه در بیمارستان فوت کرد.

دستگیری سارقان موبایل در زابل

فرمانده انتظامی زابل از دستگیری مادر و دختر سارقی خبر داد که با شگردی خاص و ماهرانه اقدام به سرقت تلفن همراه از مغازه‌های موبایل فروشی این شهرستان می‌کردند.

احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه به روش کش رو زنی از مغازه‌های شهر "بنجار" شهرستان زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات تخصصی در این خصوص زنی ۴۶ ساله را شناسایی کرده و وی را طی هماهنگی قضائی با همکاری مأموران زن انتظامی شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی زابل اضافه کرد: این زن سارق که پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس لب به اعتراف گشود و به شش فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش رو زنی از مغازه‌های شهرستان با همکاری دختر ۱۷ ساله خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری دختر این زن، تصریح کرد: در بازرسی از منزل این مادر و دختر تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

غرق شدن مادر و دختر جوان در سد گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از غرق شدن دو نفر که مادر و دختر بودند در سد گلپایگان خبر داد.

علی سبحانی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان گلپایگان از طریق تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ از کشف دو جسد در سد گلپایگان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، دو زن ۴۵ ساله و ۱۶ ساله که مادر و دختر بودند در این سد غرق و جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه علت کارشناسی وقوع این حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: اجساد برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.

کد خبر 440764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.