گوشی موتورولا موتو جی ۹ چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی موتورولا موتو جی ۹ که به تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز است به زودی در بازار هند عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی موتورولا موتو جی ۹ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ بوده و نسبت ابعاد آن نیز ۲۰ به ۹ است. یک بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش وجود دارد که میزبان دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. بیشتر محصولات اقتصادی موتورولا از دوربین سلفی پنج مگاپیکسل استفاده کرده‌اند، اما موتو جی ۹ یک دوربین با رزولوشن بالاتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین با حسگر تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. در کنار ماژول دوربین سه گانه نیز یک حسگر اثر انگشت به منظور قفل گشایی گوشی قرار گرفته است.

گوشی موتورولا موتو جی ۹ دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه ذخیره سازی است و از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند که با لیتوگرافی ۱۱ نانومتری تولید شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

این گوشی هوشمند به فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی مجهز شده و درگاه USB-C نیز به منظور شارژ باتری و انتقال اطلاعات در نظر گرفته شده است. گوشی موتورولا موتو جی ۹ با قیمت ۱۵۴ دلار در رنگ‌های آبی یاقوتی و سبز جنگلی در بازار هند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 440747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.