۹۱ طرح عمرانی در شهرستان نطنز افتتاح خواهد شد

فرماندار نطنز گفت: ۹۱ طرح عمرانی، اقتصادی و مخابراتی با اعتبار بخش دولتی و خصوصی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نطنز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رمضانعلی فردوسی در گفت, گو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: مدیران و کارگزاران نظام از هر فرصتی برای تبیین عملکرد دولت و نظام و ایجاد امیدآفرینی در جامعه استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان تضعیف نظام و انقلاب و جلوگیری از بیان اخبار و عملکرد دولت است، گفت: لازم است خبرنگاران با تهیه اخبار و گزارش‌های واقعی مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهند.

فرماندار نطنز افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف توسط دولت در سطح این شهرستان صورت گرفته است.

فردوسی با بیان اینکه با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید تلاش شد تا طرح پروژه‌ها بر این مبنا تعریف شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود با افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های اقتصادی و تولیدی، زمینه خوبی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان فراهم شود.

وی ادامه داد: در راستای اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تعداد ۹۱ طرح عمرانی، اقتصادی و مخابراتی با اعتبار بخش دولتی و خصوصی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نطنز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار نطنز تصریح کرد: طبق برنامه، تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان با حضور معاون منابع انسانی و توسعه استانداری افتتاح خواهد شد.

کد خبر 440745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.