امیدوارم به خاطر مشکلات شکست نخوریم

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: باید از بازیکنان نفت مسجد سلیمان تشکر کنم که با تمام کمبود ها و مشکلات نتایج خوبی گرفتند، حصور تارتار در این تیم باعث شادابی تیم شد و با ساختاری که در تیم نفت مسجد سلیمان به وجود آورد نتیجه گیری خوبی به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پاشایی در کنفرانس قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی با تراکتور، اظهار کرد: حضور در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی می‌تواند یک خبر خوش و افتخاری برای تیم نفت مسجد سلیمان و مردم این شهر باشد، متأسفانه با اتفاقاتی که قبل از بازی با پارس جنوبی افتاد و مشکلات مالی که هست بازیکنان حاضر به تمرین نشدند و تنها دیروز با پنج نفر از بازیکنان خوزستانی تمرین کردیم که امروز بچه‌ها قبول کردند و یک تمرین ناقص در تهران انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات زیاد تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به فینال برسیم.
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است، خاطر نشان کرد: ما هم نفت مسجد سلیمان هستیم، همان میزان که تراکتور برای صعود شانس دارد ما هم داریم و امیدوارم با یک بازی خوب پیروز شویم.

پاشایی اضافه کرد: از بازیکنان نفت مسجد سلیمان که با تمام کمبودها و مشکلات نتایج خوبی گرفتند، تشکر می‌کنم، حضور تارتار در این تیم باعث شادابی تیم شد و با ساختاری که در تیم نفت مسجد سلیمان به وجود آورد نتیجه‌گیری خوبی به دست آوردیم.

وی در خصوص جام حذفی، تصریح کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است، اما حضور نفت مسجد سلیمان با نتایجی که به دست آورده عجیب نیست. تیم ساختار قوی دارد که امیدوارم مشکلاتمان باعث شکست نشود، با وجود بازیکنان خوبی که تراکتور دارد با تکنیک‌هایی که تارتار می‌دهد برای برد به میدان می‌رویم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: الجبوری و صادقی محروم هستند و عباس عسگری را مصدوم داریم که با تیم تمرین می‌کند اما نمی‌تواند مسابقه دهد.

کد خبر 440743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.