حق مردم تبریز است که فینال جام حذفی را ببینند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ناملایماتی در حق تراکتور شد که از کمیته داوران و سازمان لیگ خواهش دارم شرایط به گونه ای باشد که ضرر نبینیم، قصد ندارم جو را خراب کنم و آرزو دارم حق به حق دار برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکت الهامی در کنفرانس خبری قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی با نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: بازی در مرحله سختی است، تیمی که تا اینجا رسیده ضعیف نیست. هر چهارتیم مرحله نیمه نهایی خوب هستند، نفت مسجد سلیمان تا اینجای کار یک تیم واقعی نشان داده که به کل مجموعه این باشگاه و مهدی تار تار بابت این تیم خوب تبریک می گویم.

وی افزود: ما هم شرایط خوبی داریم برای اینکه آسیایی شدنمان را قطعی کنیم آماده بازی فردا هستیم. بازی حذفی همه چیز یا هیچ چیز است که ما به دنبال همه چیز هستیم، با احترامی که برای نفت مسجد سلیمان قائل هستم باید بگویم ما هم تراکتور هستیم و چاره‌ای جز برد نداریم. شرایط خوب است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بازیکنان هر چیز که گفتیم را انجام دهند می‌توانیم با دعای هواداران سربلند بیرون بیاییم و بعد از مدت‌ها به فینال برسیم هرچند کار سختی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه در جام حذفی جبرانی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم بازیکنان در بازی فردا همانی باشند که هستند، تا این مرحله خوب کار کردند. فردا مسابقه خوبی از جانب هر دوتیم شاهد خواهیم بود که امیدوارم برنده تراکتور باشد زیرا زیرا لیاقت مردم تبریز است تا فینال را ببینند.

الهامی اضافه کرد: ناملایماتی در حق تراکتور شد که از کمیته داوران و سازمان لیگ خواهش دارم شرایط به گونه‌ای باشد که ضرر نبینیم، قصد ندارم جو را خراب کنم و آرزو دارم حق به حق دار برسد.

وی در خصوص مصدومان و محرمان، گفت: محروم نداریم و تنها رضا شکاری مصدوم است.

کد خبر 440738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.