آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.


به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز -دوشنبه سوم شهریور ماه- ساعت ۲۰ در هر دو مسیر خیابان کاوه، مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید، طول خیابان خیابان جی به صورت رفت و برگشت، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، مسیر شرق به غرب خیابان هشت بهشت شرقی، خیابان هشت بهشت غربی در مسیر شرق به غرب و هر دو مسیر خیابان بزرگمهر ترافیک سنگین است.
همچنین در هر دو مسیر خیابان عبدالرزاق، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ پایین، طول خیابان شمس آبادی به صورت رفت و برگشت، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، هر دو مسیر بلوار آئینه خانه، مسیر جنوب به شمال خیابان چهارباغ بالا، م شرق به غرب بلوار دانشگاه، خیابان حکیم نظامی در مسیر جنوب به شمال، طول خیابان سعادت آباد به صورت رفت و برگشت و مسیر جنوب به شمال خیابان توحید نیز تراکم ترافیکی وجود دارد.

عصر امروز ساعت ١٨و ٣٠دقیقه در خیابان اردیبهشت جنوبی به علت رعایت نکردن حق تقدم دو دستگاه خودرو سواری پراید با یکدیگر برخورد کردند، ترافیک حاصل از این حادثه سنگین بود.

کد خبر 440737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.