افتتاح ۱۱۰ پروژه شهرداری قم به مناسبت هفته دولت

شهردار قم از افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شهرداری قم به این مناسبت اظهار کرد: در مجموع برای این پروژه‌ها ۱۱۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن پروژه‌های متفاوت زیربنایی، ترافیکی و … در این مجموعه ۱۱۰ پروژه‌ای افزود: بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها به اهدافی مانند ایجاد نشاط اجتماعی و بهبود سیما و منظر و محیط زیست شهری مربوط هستند و بخش دیگر با توجه به پیاده‌راه سازی و شهرسازی انسان محور طراحی شده‌اند.

شهردار قم اجرای فاز اول و دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران را از جمله پروژه‌های هفته دولت امسال دانست و گفت: برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۴۱ هزار متر زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به بهبود عبور و مرور شهری در قالب پروژه‌های بهسازی آسفالت در شهرداری قم تصریح کرد: این پروژه‌ها از خیابان یاسمن و انسجام در منطقه چهار تا بلوار عابدی و بلوار نواب در منطقه سه امتداد داشته و برای آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سقائیان‌نژاد به پروژه‌های زیربنایی که به مناسبت هفته دولت امسال در شهر قم افتتاح می‌شود اشاره کرد و افزود: احداث بلوار کوه سفید، احداث رمپ جنوبی تقاطع شهید محلاتی، احداث ۳۰ متری سنگ‌بری‌ها و تکمیل خیابان شهید رسول دادخواه از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های مربوط به سیما و منظر و نشاط شهری در میان ۱۱۰ پروژه افتتاح شده در هفته دولت خاطرنشان کرد: احداث محوطه اول باغ موزه دفاع مقدس، احداث بوستان صداقت، محوطه‌سازی در بوستان علوی و همچنین توسعه و بهسازی بوستان فرا شهری ولایت از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شود.

شهردار قم با اشاره به چند پروژه نورپردازی و ایجاد و نصب المان شهری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در کنار تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های شهری می‌توانند اثر خوبی بر نشاط شهروندان و القای امیدواری در میان مردم قم داشته باشند.

کد خبر 440704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.