صدیقی: اردوهای تیم ملی با رعایت پروتکل‎های بهداشتی به صورت محدود قابل پیگیری شد

رئیس فدراسیون ووشو گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی با رعایت پروتکل‎های بهداشتی که توسط این ستاد و فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون ارائه خواهد شد، به صورت محدود قابل پیگیری است.

به گزارش ایمنا، امیرصدیقی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار کرد: ظهر امروز (دوشنبه ۳ شهریور ماه) جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با حضور جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد. در این نشست پیرامون مسائل مختلف صحبت و تبادل نظر صورت گرفت. در نشست امروز مقرر شد پس از تصمیم‎گیری، دستورالعمل نهایی مسابقات انفرادی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون ابلاغ شود.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای تیم ملی نیز با توجه به تقویم فدراسیون و مسابقات و رویدادهای بین‌المللی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که توسط این ستاد و فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون ارائه خواهد شد، به صورت محدود قابل پیگیری است.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه سلامت خانواده ووشو مهمترین موضوع برای ما در فدراسیون است، تاکید کرد: در نظر داریم پس از برگزاری جلسات کارشناسی با حضور متخصصین امر در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات و همچنین اردوهای ملی تصمیم‎گیری کنیم. ضمن اینکه اعتقاد داریم باید نگاه ویژه‌ای به رشته‌هایی مانند ووشو در ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش شکل بگیرد.

صدیقی که با روابط عمومی فدراسیون ووشو صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: از همه پزشکان و اعضای کادر درمان کشور که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تلاش زیادی برای سلامتی مردم می‌کنند، تشکر می‌کنم. همچنین از وزارت ورزش و وزارت بهداشت که اقدامات لازم را به منظور بازگشایی اماکن ورزشی و انجام فعالیت‌های این حوزه انجام می‌دهند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منبع: فارس

کد خبر 440693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.