واکنش مهدی خلیل به شایعه جدایی‌اش از ذوب آهن

دروازه‌بان لبنانی ذوب آهن از چگونگی آینده کاری خود با ذوب آهن اطلاعی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلیل سنگربان تیم ملی لبنان که از نیم فصل به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شد، چندی پیش قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. حالا و در شرایطی که خلیل چند هفته‌ای با عملکرد ضعیفش توسط لوکا بوناچیچ نیمکت‌نشین شد، شایعاتی شنیده می‌شود که این گلر لبنانی در نقطه پایان همکاری با ذوب‌آهن قرار دارد. او روز گذشته پس از حدود شش ماه حضور در ایران بالاخره به بیروت بازگشت.

طبق اسنادی که پیش از این در اختیار ایمنا قرار گرفته و نزد این خبرگزاری محفوظ است، خلیل برای حضور قرضی از العهد لبنان در نیم فصل دوم مبلغی حدود ۷۵ هزار دلار دریافت کرده و طبق بندی در قراردادش، ذوب آهن می‌توانست با پرداخت ۱۷۰ هزار دلار این گلر را برای فصل آتی نیز نگه دارد که آن‌ها نیز موفق به تمدید با او شدند.

بیشتر بخوانید:

دروازبان تیم ملی لبنان ۵ میلیارد تومان برای ذوب آهن آب خورد

قرارداد جدید امضا کردم، اما درباره شایعات اطلاعی ندارم

در همین خصوص مهدی خلیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا به شایعه توافق برای جدا شدنش از باشگاه ذوب آهن واکنش نشان داد و گفت: هنوز در این باره به خوبی اطلاع ندارم چرا که پیش از آمدنم به لبنان، قرارداد جدیدی با باشگاه ذوب آهن امضا کردم.

دروازه‌بان ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد فصل آینده همچنان با این تیم اصفهانی همکاری کند؟ خاطرنشان کرد: اکنون نمی‌خواهم در این خصوص چیزی بگویم. باید صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 440680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.