برنامه‌ام را به سپاهان داده‌ام/ وقتی اخراجم کردند چرا کسی حواسش به تغییرات نبود؟

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: متوجه شدم که استاندار از طریق توئیتر پیامی به یزدی زاده ارسال کرده و درخواست داده تا من به ذوب آهن برگردم و اکنون که فشار مردم زیاد شده این پیام داده شده است، اما سوال من اینجاست آن زمانی که مرا اخراج کردند چرا کسی حواسش به تغییرات نبود؟

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیشنهاد باشگاه سپاهان به او برای تصدی پست مدیرعاملی این باشگاه، اظهار کرد: سپاهان مدیران بزرگی داشته است و اکنون شخصیت‌های بزرگی می‌توانند مدیریت این باشگاه را در اختیار بگیرند. هواداران اصفهان به من لطف دارند و من از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با مدیران این باشگاه جلسه‌ای داشتم و در مورد برنامه‌ام توضیح دادم. اتفاقات آینده بستگی به واکنش مدیران باشگاه فولاد خوزستان و نظر مدیران فولاد مبارکه سپاهان دارد و باید منتظر اتفاقات پیش رو باشیم.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: اولویت اولم خانواده است و آن‌ها تعیین می‌کنند که من در کجا حاضر باشم، با توجه به شرایط خانوادگی یک سری نیازهای پزشکی داریم که این نیازها در اهواز محدود است و در اصفهان با این مشکل مواجه نیستیم. با توجه به این مشکلات مشخص می‌شود که من و خانواده ام در اصفهان یا اهواز باشیم، حتی اگر به خاطر خانواده در هیچ باشگاهی حضور نداشته باشم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با خواسته هواداران ذوب آهن برای بازگشت او به این باشگاه، اضافه کرد: من را از ذوب آهن اخراج کردند و مسببین آن هنوز در باشگاه حضور دارند که همگی منتخبین منصور یزدی زاده هستند. تا این افراد در ذوب آهن باشند کار کردن در آن فایده‌ای ندارد. متوجه شدم که استاندار از طریق توئیتر پیامی به یزدی زاده ارسال کرده و درخواست داده تا من به ذوب آهن بازگردم و اکنون که فشار مردم زیاد شده این پیام داده شده است، اما سوال من این است آن زمانی که مرا اخراج کردند چرا کسی حواسش به تغییرات نبود؟

وی در رابطه با قانون جدیدی که فدراسیون فوتبال در رابطه با منع جذب بازیکن و مربی خارجی، گفت: پشت هر تصمیم فلسفه‌ای است و مشخص است که این قانون دستوری است و این گونه تصمیم‌ها در تاریخ ورزش ما کم نیست. این اتفاقات معایب بیشتری نسبت به مزایا دارد و من با این موضوع مخالف هستم.

آذری افزود: این قانون نیازمند بررسی‌های زیادی است. معایب این کار افزایش قیمت بازیکن داخلی است، اما در کنار آن می‌توان از تجربه بازیکنان خارجی استفاده کرد، اما از نظرم برخی تصمیم‌گیری‌ها هیجانی بوده و در نهایت موجب شکست شده است.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: این کار نیازمند بررسی‌های زیادی است. معایب این کار افزایش قیمت بازیکن داخلی است که می‌تواند رشد ۴۰۰ درصدی قیمت آن ها را داشته باشد و در کنار آن می‌توان از تجربه بازیکنان خارجی استفاده کرد اما از نظر من این کار هر زمان که انجام شده با شکست مواجه شده است.

کد خبر 440679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.