وزش باد و کاهش محسوس دما پدیده غالب استان اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد و کاهش محسوس دما تا روز چهارشنبه پدیده غالب بسیاری از مناطق استان است.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی به نسبت پایدار روی استان اصفهان در سه روز آینده است بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد روز سه‌شنبه در مناطق شرقی با گرد و خاک همراه است، افزود: کاهش محسوس دما تا روز چهارشنبه در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب است که در نواحی شرقی بین هشت تا ۱۰ درجه سانتی گراد و در سایر مناطق بین چهار تا ۶ درجه سانتی گراد در نوسان است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 440671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.