تراکتور - نفت مسجد سلیمان/ اولین تجربه نفت مسجد سلیمان در نیمه نهایی

تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان فردا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سه شنبه _ چهار شهریورماه_ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: بیژن حیدری

آخرین رویارویی: تراکتور یک نفت مسجد سلیمان صفر

پخش زنده: شبکه ورزش

تراکتور امیدوار به صعود

تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی فصل ۹۷–۹۶ تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمد، اما مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و به نیمه نهایی راه پیدا نکرد، در فصل ۹۸–۹۷ هم این تیم در همان مرحله یک شانزدهم نهایی بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرد و حذف شد.

امسال تراکتور موفق شد با شکست تیم‌های پارس جنوبی جم، نود ارومیه و مس کرمان به مرحله نیمه نهایی صعود کند که در قرعه کشی این مرحله تیم‌های استقلال و پرسپولیس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و تراکتور به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت، آخرین حضور تراکتور در مرحله فینال به فصل ۹۶–۹۵ باز می‌گردد که در مصاف با نفت تهران بازی را واگذار کرد تا در حسرت قهرمانی بماند. باید دید این تیم پس از دو سال موفق می‌شود به فینال صعود کند یا خیر.

تراکتور در دور رفت مسابقات لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید و در بازی برگشت با گل اکبر ایمانی این تیم را شکست داد، در بازی فردا تراکتور رضا شکاری را به علت مصدومیت همراه خود ندارد.‌

قرمزهای تبریزی تنها در فصل ۹۳–۹۲ با سرمربیگری تونی اولیویرا موفق به قهرمانی در جام حذفی شده است.

نفت مسجد سلیمان، شگفتی ساز

طرف دیگر زمین نفت مسجد سلیمان قرار دارد که در جام حذفی فصل ۹۷–۹۶ و ۹–۹۷ با شکست مقابل فولاد و استقلال از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند. این تیم امسال با شکست تیم‌های گل گهر سیرجان، شهر خودرو و شاهین بوشهر به مرحله نیمه نهایی رسیده که بهترین نتایج این تیم در جام حذفی است و اگر موفق شود تراکتور را شکست دهد اولین تجربه حضور در فینال جام حذفی را خواهد داشت.

تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در جام حذفی فصل ۹۳–۹۲ در مرحله یک چهارم نهایی به هم رسیدند که این دیدار با پیروزی و صعود تراکتور به پایان رسید.

نفت مسجد سلیمان احمد الجبوری و صادق صادقی بابا احمدی را به علت محرومیت و عباس عسگری را به علت مصدومیت در بازی با تراکتور در اختیار ندارد.

کد خبر 440670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.