آموزش نکات بهداشتی به عزاداران کوشک

شهردار کوشک گفت: همزمان با آغاز ایام محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تابلو تبلیغات شهری به موضوع محرم و وفاداری یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا و تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی نیز به موضوع عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختصاص یافته است.

مجید قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم ۲۰ طرح ویژه گرافیکی در ۲۰ تابلوی تبلیغات شهری پیام کربلا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری سالار شهیدان را برای شهروندان بازگو می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری شهر کوشک اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای شهروندان است، گفت: تابلوهای شهری که در تمام نقاط شهری وجود دارد، راه ارتباطی این کمیته با شهروندان است و با توجه به اهمیت موضوع عاشورا و ضرورت برگزاری مراسم آن بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، آموزش این مسائل در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

شهردار کوشک افزود: علاوه بر این روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک هفت مسابقه مجازی در رشته‌های عکاسی، نقاشی، شعر، تعزیه خوانی، کارت پستال، داستان کوتاه و طراحی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان روایت عشق و دلدادگی محرم برنامه ریزی کرده است که در حال اجراست.

قربانی تصریح کرد: برپایی مجلس قرائت زیارت عاشورا در هر صبح توسط کارکنان شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه اول محرم در دست اجراست.

وی با بیان اینکه در هر ماه دو بار تابلوهای فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به بیان یکی از موضوعات شهری می‌پردازد، تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌ها، تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.

کد خبر 440667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.