آن مجری دیگر زار زار گریه نمی‌کند؟

پانصد و سی و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های مهدی مهدی پور دارد. هافبک تدافعی ۲۶ ساله تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید به همراه این تیم فصلی سخت و شوم را پشت سر گذاشته و مدعی است که از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد. وی در این باره اظهار کرد: باید در مورد فصل آینده با باشگاه ذوب آهن صحبت کنم، تا هم من تصمیم خوبی بگیرم هم ذوب آهن متضرر نشود. قسمت بزرگ این تصمیم به دیدگاه باشگاه ذوب آهن بستگی خواهد داشت و امیدوارم هر چه صلاح است، اتفاق بیفتد.

"مهدی تارتار خیلی نزدیک به نیمکت ذوب آهن" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به احتمال بالای انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی ذوب آهن دارد. با جدایی توافقی لوکا بوناچیچ، پنج گزینه درباره سکان‌دار احتمالی فصل آینده ذوبی‌ها مطرح است که به نظر می‌رسد مهدی تارتار نزدیک‌ترین گزینه باشد. بر اساس شنیده‌ها گویا جدی‌ترین گزینه سرمربیگری ذوب آهن در لیگ بیستم، مهدی تارتار سرمربی این فصل نفت مسجدسلیمان است. وی که توانست با نفتی‌ها بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه را در لیگ برتر به دست آورد و در جایگاه هشتم لیگ نوزدهم به کار خود پایان داد، دیگر تمایلی به حضور در این تیم ندارد و بارها به دلیل مشکلات مالی تهدید به جدا شدن کرده است و به احتمال فراوان او سکان ذوب آهن را برای فصل آینده بر عهده خواهد گرفت.

"آن مجری دیگر زار زار گریه نمی‌کند" تیتر پایانی این روزنامه است که اشاره به مطلبی در مورد گریه‌های جواد خیابانی در زمان کی روش دارد. هنوز افکار عمومی فراموش نکرده که بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی و کسب آن نتایج مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال مورد پسند بعضی‌ها قرار نگرفته بود! مجریان گریان که بابت حرف‌ها و خواسته‌های کی‌روش در تلویزیون و برنامه‌های مختلف زار زار گریه می‌کردند و به خاطر لکه دار شدن حیثیت فوتبال ایران، بغضشان می‌گرفت امروز باید پاسخگوی آن همه احساسات بی‌دلیل باشند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 440657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.