رفع گره‌های ترافیکی شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان با اشاره به گره‌های ترافیکی ناشی از طولی بودن بلوارها و کمبود آن در این شهر، گفت: احداث چند بلوار نقش مهمی در تامین رفاه حال شهروندان داشته است.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری با بیان اینکه تا سال ۱۳۹۶ تنها بلوار ولی عصر این شهر در حال بهره برداری بود هم اکنون سه بولوار در حال بهره برداری و یک بولوار نیز در دست احداث است، اظهار کرد: در دولت دوازدهم دو بلوار به طول ۲۴ کیلومتر در این شهر احداث و یک بلوار نیز به طول چهار کیلومتر در دهه فجر امسال بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به گره‌های ترافیکی ناشی از طولی بودن شهر دوگنبدان و کمبود بلوار در این شهر، گفت: احداث این تعداد بولوار نقش مهمی در رفاه حال شهروندان داشته است.

شهردار دوگنبدان همچنین از اجرای طرح ساماندهی ورودی این شهر خبر داد و افزود: این طرح با نام شهید حاج قاسم سلیمانی به طول پنج کیلومتر از فرودگاه شهر دوگنبدان تا پلیس راه با ۲۶ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

ظفری با بیان اینکه ورودی هر شهر شناسنامه و هویت توسعه شهری محسوب می‌شود، تاکید کرد: ساماندهی ورودی شهر دوگنبدان در قالب آسفالت، فضای سبز و انجام خاک نباتی اجرا شده است‌؛ برای فضای سبز ورودی شهر دوگنبدان نیز غرس درختان سبز و گل‌های کاغذی انجام شده است و اجرای این طرح باعث بهبود مبلمان شهری در دوگنبدان خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 440656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.