فرهنگسرای حصه آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرهنگسرای حصه آماده بهره‌برداری است، گفت: با احداث مجموعه‌های فرهنگی در صدد ارتقای سرانه فرهنگی در این منطقه هستیم.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای احداث فرهنگسرای حصه که ابتدای بزرگراه شهید اردستانی واقع شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، امسال اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدماتی متعددی برای منطقه ۱۰ در دستور کار قرار گرفته که برای اجرای آن‌ها بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شده توسط شهرداری این منطقه در راستای محرومیت زدایی، افزود: پیرو رویکرد مدیریت شهری و شورای پنجم شهر مبنی بر برقراری عدالت فضایی در نقاط مختلف شهر، نگاه ویژه‌ای برای توسعه محلات کمتر برخوردار منطقه ۱۰ داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم ضمن برقراری تعامل با شهروندان، اعتماد آنها را جلب کنیم.

وی تأکید کرد: استفاده از سرمایه‌های اجتماعی همواره مورد توجه شهرداری بوده و معتقدیم تمام شهروندان باید از ظرفیت‌ها و امکانات بهره‌مند شوند.

شهبازی با بیان اینکه افزایش سرانه اجتماعی و جلب مشارکت شهروندان بزرگترین سرمایه منطقه محسوب می‌شود، گفت: با توجه به نبود آثار شاخص فرهنگی و میراثی می‌توان از مزیت موقعیت مناسب این منطقه به لحاظ قرارگیری در مجاورت بزرگراه و محل احداث نمایشگاه بزرگ اصفهان برای جذب سرمایه گذاران جهت احداث هتل استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی مجموعه فرهنگی، تجاری، اداری و پارکینگ عمومی مهستان در محله اطشاران، گفت: درصدد هستیم با همکاری معتمدان محله میلاد و اطشاران در این محله اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم که ثمرات آن را در سال‌های آینده نظاره‌گر خواهیم بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: رفع نابسامانی ورودی کوی میلاد مطالبه شهروندان است که برای آزادسازی محیطی آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز است، البته بخشی از آزادسازی‌ها آغاز شده و بخشی دیگر با کاربری جنگل‌کاری در حال انجام است.

کد خبر 440651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.