امیدوارم نتیجه دربی بیرون از زمین رقم نخورد

یک پیشکسوت فوتبال گفت: دربی حذفی با سایر دربی‌ها فرقی نمی‌کند. چون خودم در دربی بازی کرده‌ام. برای بازیکنان تفاوتی نمی‌کند دربی دوستانه یا رسمی است و برایشان بازی مرگ و زندگی است.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص دربی پیش روی استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: به نظرم بازی این دیدار خیلی سخت است و چون فشار هواداران روی بازیکنان نیست می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد. البته از نبود هواداران خوشحال نیستیم چرا که زیبایی فوتبال به حضور تماشاچیان است. با این حال در این بازی نمی‌توانیم بگوییم به خاطر گل شدن یا نشدن یک صحنه فشار و استرس روی بازیکنان است.

وی با بیان اینکه گل‌محمدی باتجربه و فرهاد مجیدی مربی شجاعی است، اضافه کرد: از طرف دیگر دو مربی جوان روی نیمکت استقلال و پرسپولیس نشسته‌اند که البته یکی از آن‌ها با تجربه‌تر و دیگری تجربه ندارد ولی شجاع است و به نظرم دو تیم می‌توانند بازی قشنگی را به نمایش بگذارند. امیدوارم جدای از رنگ‌ها، بازی را ببینیم که خستگی این لیگ را از تنمان در ببرد.

فرقی نمی‌کند دربی در لیگ باشد یا جام حذفی

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در رابطه با تفاوت شهرآورد حذفی با مسابقات این دو تیم در لیگ، خاطرنشان کرد: دربی حذفی با سایر دربی‌ها فرقی نمی‌کند. چون خودم در دربی بازی کرده‌ام می‌دانم که حتی اگر دیدار دوستانه استقلال و پرسپولیس نیز باشد، برای بازیکنان تفاوتی نمی‌کند و برایشان بازی مرگ و زندگی است. تمام بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ مثل بازی‌های جام حذفی است و حکم تک بازی را دارد.

نیکبخت واحدی با بیان این که موقعیت‌ها نتیجه دربی پیش رو را تعیین خواهد کرد درباره پیش بینی‌اش از نتیجه این دیدار، تصریح کرد: همانطور که گفتم چون فشار و استرس روی هیچ کدام از تیم‌ها نیست، قهرمان و نایب قهرمان مشخص شده و آقای گل و پاس گل نیز از تیم استقلال است، به نظرم می‌تواند بازی جذابی باشد و موقعیت‌ها می‌تواند نتیجه مسابقه را تعیین کند.

امیدوارم نتیجه بازی بیرون از زمین رقم نخورد!

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس با اشاره به انگیزه بالا آبی‌پوشان در نبرد روز چهارشنبه، گفت: به دلایل مشکلاتی که در استقلال وجود داشته و بی‌انصافی‌هایی که در خصوص این تیم و فرهاد مجیدی می‌شود، قطعاً انگیزه استقلال بالاتر است.

نیکبخت واحدی در رابطه با حواشی تغییر داور مسابقه شهرآورد، اظهار کرد: شنیده‌ام که تاکنون سه داور تغییر کرده‌اند، امیدوارم این موضوع در دیدار استقلال و پرسپولیس تأثیر خاصی نگذارد. سوای اینکه چه اتفاقی در این دیدار بیفتد باید به نظر داورها احترام گذاشت. امیدوارم نتیجه دربی بیرون از زمین رقم نخورد.

کد خبر 440628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.