جزئیات افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی از مردادماه

رئیس سازمان بهزیستی جزئیات افزایش مستمری مددجویان و مستمری بگیران این سازمان از مرداد ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، وحید قبادی دانا، در این باره، اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و هدفمندسازی یارانه‌ها در هفته دولت مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه‌ها در ماه مرداد با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به قبل بر روی کارت بانکی مددجویان شارژ شد.

وی افزود: بر این اساس خانوار یک نفره مبلغ دریافتی شأن از محل هدفمندی یارانه‌ها به عنوان مستمری از ۱۰۸ به ۱۲۵ هزار تومان، خانوار دونفره از ۲۱۵ به ۲۴۸ هزار تومان، خانوار سه نفره از ۲۸۹ به ۳۳۲ هزار تومان، خانوار چهار نفره از ۳۸۴ به ۴۴۲ هزار تومان و خانوار پنج نفره از ۴۱۶ به ۴۷۹ هزار تومان افزایش یافت و این مبلغ برای ماه مرداد بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه همچنین از محل اعتبارات سازمان بهزیستی هم مبالغی، ماهانه به مددجویان اختصاص می‌یابد گفت: بنابراین با احتساب مبالغی که از محل اعتبارات بهزیستی و از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود، حداقل عدد مستمری که خانوارهای تحت پوشش دریافت می‌کنند برای خانوار یک نفره ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خانوار پنج نفره ۵۹۹ هزار تومان خواهد بود.

قبادی دانا افزود: امیدواریم با تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه بتوانیم مابه‌التفاوت افزایش مستمری را برای ماه‌های فروردین تا تیرماه در آینده نزدیک بپردازیم.

به گفته وی، این مبلغ از این پس در ماه‌های آینده نیز اعمال خواهد شد.

کد خبر 440623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    با سلام مستمری مرداد ماه من 332تومان پرداخت شد ولی الان تو سایت شفافیت بهزیستی دوباره مستمری قبلی همان 289تومان نوشته شده فقط برای یک ماه بود یا بصورت کمک بود میشه بزرگی کنید راهنمایی کنید