اجازه دهید شاهین در لیگ برتر بماند

عضو شورای شهر بوشهر گفت: چون تیم شاهین قهرا سقوط کرده اجازه دهید مجدداً امسال هم به طور استثنا در لیگ بماند تا ستم فوتبالی بر سرزمین ما روا داشته نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر توسلی در واکنش به سقوط تیم فوتبال شاهین بوشهر از لیگ برتر به دسته یک صفحه اینستاگرام خود نوشت: "این سقوط در هیچ عقلی نمی‌گنجد! مسئولان آب رفته را به جوی برگردانند.

کرونای فوتبال بوشهر در شب تلخ کرونایی رقم خورد و در کمال ناباوری همزمان دو تیم از سرزمینی فوتبال خیز سقوط کردند تا استان بوشهر حداقل یکسال، با لیگ برتر فاصله بگیرد، در هر صورت اتفاق تلخی در روزهای سخت افتاد و کام هواداران عاشق زهرشد و اینک چاره چیست؟

آنچه مسلم است در صورتی که کرونا، سرباز هوشمند طبیعت قد علم نمی‌کرد، شاهین ما به اوج خود ادامه می‌داد، اما وقتی ناخدای کشتی ما از سرزمین کروات (میشو کریستیچوویچ، سرمربی کروات شاهین در مقطعی از لیگ) نتوانست سکان را به دست گیرد، بال و پَر شاهین به طور قهری چیده شد و از پرواز بازماند و در آستانه اوج گرفتن سقوط کرد.

این سقوط در هیچ عقلی نمی‌گنجد، لذا بر مسئولین استان، ابتدا نمایندگان مجلس، دوم نمایندگان دو قوه دیگر در استان، جناب استاندار و رئیس دادگستری و در آخر نماینده فوتبالیست و ورزش دوست مقام معظم رهبری است که از آنان، که خاک را کیمیا می‌کنند، بخواهند که چون تیم شاهین به قهرا سقوط کرده لذا مجدداً امسال هم به طور استثنا در لیگ بماند تا ستم فوتبالی بر سرزمین ما روا داشته نشود و این چنین آب رفته به جوی بر خواهد گشت. "

کد خبر 440618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.