نگاه اصفهان به ورزش غیرجنسیتی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با تلاش و کوشش بانوان در ورزش، اصفهان به این درجه بالا در ورزش بانوان کشور رسیده است. از کسانی که در این زمینه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ دوشنبه ۳ شهریورماه _ سید محمد طباطبایی در گردهمایی نائب رییسان هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که در باغ بانوان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه هفته دولت هستیم و با توجه به پروژه‌های ورزشی ناتمامی که وجود داشت سعی کردیم در این هفته آن‌ها را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: تغییراتی در بخش بانوان اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، از معاون ورزش بانوان خواستیم که در این افتتاح حضور داشته باشند. ورزش بانوان در اصفهان یک جایگاه بالا و رفیعی دارد و فعالان این حوزه برای استان و کشور افتخار آفرینی کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با تلاش و کوشش بانوان در ورزش به این درجه بالا در ورزش بانوان کشور رسیده‌ایم، از کسانی که در این بخش تلاش کردند تشکر می‌کنم. بیشتر از نیمی از فعالیت‌های اداره کل ورزش اصفهان برای بانوان است و سعی داریم زیر ساخت‌ها را مناسب‌تر کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه شاهد حضور حمایتی مسئولین در کنار فعالان ورزش بوده‌ایم، اضافه کرد: کسب افتخار توسط بانوان در استان زیاد است، اصفهان نگاه غیر جنسیتی به ورزش دارد. سعی داریم نیاز ورزشی بانوان را برطرف کنیم و مکان‌های ورزشی مخصوص بانوان را افتتاح کنیم و امیدوارم در این امر موفق باشیم. اداره کل به ورزش بانوان توجه دارد و برای توسعه آن تلاش می‌کنیم. جلسات مختلفی برگزار کردیم که آرزومندم به نتایج خوبی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان یکی از مظلوم‌ترین قشرهای موجود در ورزش هستند، اما بیشترین افتخار را برای اصفهان کسب کرده‌اند. بانوان علاوه بر افتخار آفرینی از اخلاق خوب ورزشی نیز برخوردار هستند. از همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم شاهد پیشرفت ورزشی دختران و بانوان در اصفهان باشیم.

کد خبر 440610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.