شماره‌گذاری ۵ هزار تاکسی یورو ۴ تا پایان مهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: هیأت وزیران با شماره‌گذاری پنج هزار تاکسی یورو ۴ موافقت کرده است که تا پایان مهرماه شماره‌گذاری می‌شوند.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان، با اشاره به توقف شماره‌گذاری تاکسی‌های یورو ۴ و مخالفت سازمان محیط زیست در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه هیئت وزیران با شماره‌گذاری پنج هزار تاکسی نو یورو ۴ موافقت کرد و مجوزهای لازم در این زمینه صادر شد که تا انتهای مهر این تاکسی‌های جدید شماره‌گذاری می‌شوند.

وی افزود: نگرانی ما در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید این است که بعد از مهر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها توان تولید خودروسازان برای تهیه خودروهای یورو ۵ مشکل شود و ما نیز بر همین اساس برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با دغدغه همراه خواهیم شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: البته در حال حاضر مکاتباتی با خودروسازان و وزارت صمت انجام داده‌ایم تا برنامه‌های خود را در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید به ما اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی در تهران ثبت‌نام کرده که این آمار تا پایان سال بیشتر هم می‌شود بنابر این باید اقدامات گسترده‌تری در این راستا صورت گیرد.

منبع: فارس

کد خبر 440606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.