۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
جوادیه در تئاتر شهر دو اجرایی شد

نمایش «جوادیه (بیست متری)» به کارگردانی رضا بهرامی در تالار قشقایی تئاتر شهر روزهای چهارم تا ششم شهریور ماه در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایمنا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته این نمایش روزهای سه شنبه چهارم، چهارشنبه پنجم و پنجشنبه ششم شهریور ماه ساعت‌های ۱۸ و ۱۹:۴۵ به صحنه می‌رود.

نمایش «جوادیه (بیست متری)» به نویسندگی کهبدتاراج و کارگردانی رضا بهرامی از روز پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی آرش فلاحت پیشه، آیه کیانپور، امیرعدل پرور و هومن بنایی به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که روح الله زندی فرد (مجری طرح)، رضا خضرایی (طراح نور)، کهبدتاراج (طراح لباس)، محسن نجفی (مدیراجرایی)، بهار خالقی (دستیار کارگردان)، امیرحسین جلالی (مدیر صحنه)، امیرقالیچی (روابط عمومی)، رضا جاویدی (عکاس)، عرفان پور محمدی (انتخاب موسیقی) و امید علیزاده (طراح پوستر، بروشور و ساخت تیزر) دیگر عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش «جوادیه (بیست متری)» ازجمله آثاری است که نویسنده، کارگردان و گروه اجرایی کوشیده اند تا در یک بستر نمایشی واکاوی و بررسی از احوالات انسان‌های مختلف امروز را با تفکرات متفاوت پیش روی مخاطبان قرار دهند. این تئاتر قصه چهارنفر از بچه محل‌های جوادیه تهران است که در دهه شصت هرکدام زندگی خود را داشته اند. آنها اکنون مرده اند اما به محله خود می آیند و خاطرات محله و زندگی خود را در گذشته روایت می‌کنند.

کد خبر 440590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.