ورودی‌های اصلی ناژوان از ساعت ۱۸ مسدود است

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط کرونا همه روزه تا اطلاع ثانوی ورودی‌های اصلی ناژوان از ساعت ۱۸ مسدود است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر روزها از ساعت ۱۸ ورودی‌های باغ الفت و باغ فردوس به سمت ناژوان با هدف کاهش ازدحام جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی مسدود و از ورود خودروها جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در پارک‌های حاشیه‌ای رودخانه و پیرامون پل‌های تاریخی حضور دارند و به شهروندان در ارتباط با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تذکرات لازم را می‌دهند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: تمامی گشت‌های این اداره کل به پویش «من ماسک می‌زنم» پیوسته و این شعار روی تمام خودروهای گشتی نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه در ایام محرم امسال به هیچ عنوان مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی یا چایخانه در مناطق مختلف شهر صادر نمی‌شود، گفت: در حال حاضر برای برپایی هر داربستی در سطح شهر جهت اطلاع‌رسانی برگزاری هیئت‌های مذهبی باید مجوزهای لازم به اتحادیه ارائه شود و البته مسئولان اتحادیه مربوطه در ارتباط با دستورالعمل‌های کرونا توجیه شده‌اند.

محمدحسینی با اشاره به اهداف کلان اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این اهداف شامل پیشگیری از تخلفات شهری، رفع تخلفات شهری، ارتقای علمی، کیفی و عملیاتی واحدهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ارتقای سطح اعتماد شهروندان به مجموعه فعالیت‌های شهرداری است.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از تخلفات شهری رویکردهای کاهش تخلفات با استفاده از اقدامات پیشگیرانه و آموزش شهروندی، پیگیری و سازمان دهی ارتباط با اتحادیه‌ها و صنوف به منظور پیشبرد اهداف کلان، نام گذاری قسمتی از ایام سال به نام پیشگیری و رفع تخلفات شهری، تحقق ایجاد رشته تحصیلی پیشگیری و رفع تخلفات شهری، تهیه و تدوین مجلات آموزشی و اطلاع رسانی، برگزاری نمایشگاه و همایش تخصصی پیشگیری و رفع تخلفات شهری مورد توجه بوده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رفع تخلفات شهری با انجام اقداماتی همچون کنترل و نظارت دقیق و مستمر تخلفات شهری توسط واحدهای تخصصی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در قالب ۳۲ گروه اصلی، استفاده از امکانات بروز و نوین در راستای شناسایی ثبت و گزارش تخلفات شهری، تحقق ایجاد و تجهیز و راه‌اندازی مرکز ساماندهی و بازتوانی متکدیان کودکان کار، کارتن خواب‌ها و رفع معضلات ناشی از آن، ارتباط، تعامل همکاری و هماهنگی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری با سایر حوزه‌ها، ارتباط مستمر (برگزاری جلسات مشترک) با اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی (اتاق اصناف) در جهت ساماندهی برنامه ریزی و برخورد با متخلفین هر صنف با محوریت اتحادیه صنف مورد نظر، تعامل با شرکت‌های خصوصی (انتظامی) در راستای پیشبرد اهداف اداره کل، استفاده از دوربین‌های نظارتی سطح شهر به منظور مشاهده تخلفات شهری انجام می‌شود.

وی گفت: در راستای ارتقای علمی، کیفی و عملیاتی واحدهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ارزیابی عملکرد مناطق در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اجرایی، توانمندسازی پرسنل از طریق افزایش دانش سازمانی در جهت اجرا و عملیات، افزایش انگیزش و اشتیاق شغلی جهت انجام وظایف محوله در پرسنل اداره کل، چابک‌سازی مجموعه در راستای سیاست‌های کلان شهرداری اصفهان، تعامل با دانشگاه‌ها، مؤسسات و ادارات به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی صورت گرفته است.

کد خبر 440582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.