سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب شد

شهردار رشت با صدور حکمی "غلامعلی نیک فهم خوب روان" را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار رشت در حکم جدیدی "غلامعلی نیک فهم خوب روان" را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب و حکم وی را ابلاغ کرد.

شهردار رشت در حکم انتصاب خود برای این مدیر جدید شهرداری اظهار امیدواری کرده، که با اتکال به خداوند یکتا، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در خصوص پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشد.

رئیس اداره راه شهرستان‌های صومعه سرا، ماسال، فومن، شفت، رودبار، بندرانزلی، رشت و همچنین رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از سوابق کاری غلامعلی نیک فهم خوب روان است.

آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت امروز در نشستی با حضور شهردار و معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار رشت در این آئین "غلامعلی نیک فهم خوب روان" را به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت معرفی و از خدمات "محمدصادق رسولیان" سرپرست پیشین این معاونت قدردانی کرد.

کد خبر 440560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.