آیت الله منتظری خود را جزیی از مردم می‌دانست

فرزند آیت الله منتظری گفت: آیت الله منتظری مردم را دوست داشت و خود را جزیی از مردم می‌دانست؛ حتی زمانی که در جلسه‌ای با جو سنگین قرار می‌گرفت، سعی می‌کرد با مطرح کردن مزاحی جو حاکم بر آن را از بین ببرد و با مردم صمیمی شود تا آنها بتوانند راحت تر صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام احمد منتظری -یکشنبه ٢ شهریورماه ۱۳۹۹- در مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت حضرت آیت الله منتظری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط آیت الله منتظری با مردم به گونه‌ای بود که حتی یک بسیجی بعد از عملیات خود در جبهه‌ها، خدمت ایشان می‌رسید و گزارش ارائه می‌کرد؛ حتی احمد کاظمی، فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف نیز هنگام عزیمت به تهران، خدمت ایشان می‌رسید و گزارش ارائه می‌کرد، شخصیت آیت‌الله به گونه‌ای بود که شانیتی برای خود قائل نبود که بخواهد تنها با هم ردیفان خود دیدار کند.

وی افزود: آیت الله منتظری مردم را دوست داشت و خود را جزیی از آنها می‌دانست؛ حتی زمانی که در جلسه‌ای با جو سنگین قرار می‌گرفت، سعی می‌کرد با مطرح کردن مزاحی جو حاکم بر آن را از بین ببرد و با مردم صمیمی شود تا آنها بتوانند راحت تر صحبت کنند.

فرزند آیت‌الله منتظری ادامه داد: شب قبل از درگذشتش، جویای وضعیت زندانیان سیاسی شد و گفت چرا برخی فعالان سیاسی باید در زندان باشند. در بامداد همان شب، حدود ساعت دو بود که جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منتظری خاطرنشان کرد: صبر و مقاومت حضرت آیت الله منتظری مثال‌زدنی بود. در پنج سالی که ایشان در حصر خانگی بودند، هرزمان که به دیدنشان می‌رفتم، ایشان را در حال مطالعه مشاهده می‌کردم. آیت‌الله منتظری همیشه خوشحال بود معتقد بود وظیفه خود را به طور کامل انجام داده است.

کد خبر 440554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.