کلنگ‌زنی پروژه مجتمع رفاهی صفرآباد

شهردار ساری گفت: هم‌زمان با هفته دولت پروژه مجتمع رفاهی صفرآباد کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: این پروژه که یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساری است، سال‌ها بدون تکلیف رها شده بود و اینک با پیگیری شهرداری ساری فعالیت اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اجرای این پروژه را با توجه به اینکه شهرستان ساری از وجود چنین پروژه رفاهی گردشگری مطلوب محروم بوده، مهم و حیاتی توصیف کرد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هکتار که در پنج کیلومتری شهر ساری واقع‌شده است در هفته دولت با حضور استاندار مازندران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار ساری گفت: احداث هتل، شهربازی، رستوران، دریاچه آبی، سالن ورزشی، پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، سالن همایش و اقامتگاه از کاربری‌های پیش‌بینی‌شده در این پارک تفریحی و گردشگری است.

رجبی افزود: برای احداث این پروژه، اقدامات لازم جهت تملک و نیز تأمین اعتبارات موردنیاز انجام شده است.

وی افزود: آئین بازگشایی مسیر شرقی ساری از انتهای بلوار داراب (پل کابلی) تا پل شهید نوری نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری در هفته دولت خواهد بود.

شهردار ساری افزود: این پروژه به طول دو هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۲۶.۵ متر حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران و از پروژه‌های مهم عمرانی با چشم‌انداز توسعه متوازن است که به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی در دست اجرا است، پروژه‌ای که علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی، در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

رجبی تاکید کرد: مجموعه شهرداری ساری باهدف کسب رضایت‌مندی شهروندان و ارائه خدمت صادقانه، تمامی این پروژه‌ها را با تلاش شبانه‌روزی در بازه‌های زمانی تعریف شده به سرانجام خواهد رساند.

کد خبر 440517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.