۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
انهدام باند سرقت در آران و بیدگل

دستگیری قاتلان فراری در خاش، غرق شدگی جوان ترکمن در دریای طوفانی بابلسر، انهدام باند سرقت در آران و بیدگل، آتش سوزی در کارخانه قارچ شهرکرد، دستگیری سر دسته باند قاچاق در ایلام و مرگ دلخراش پسربچه در گودال‌های آب سیستان و بلوچستان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مقام ارشد انتظامی گفت: چهار قاتل مسلحی که در یکی از روستاهای شهرستان خاش به دلیل اختلافات طایفه‌ای با تیراندازی به سمت یک خودروی سمند ضمن مجروح کردن دو سرنشین آن، یک زن ۴۵ ساله رهگذر را به قتل رسانده بودند با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش پس از ۴۰ روز فرار به دام افتادند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخیفی گاه متهمان ۹ کیلو گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

جوان ترکمن به دریای طوفانی بابلسر زد

دبیر هیئت نجات غریق بابلسر گفت: جوان ۲۹ ساله اهل بندر ترکمن که متأهل و دارای یک دختر دو ساله بود به دریای طوفانی زد و در قسمت ساحل پارکینگ پنج بابلسر در قسمت کم عمق جان باخت.

احمد امیری تصریح کرد: جست‌وجوها برای کشف پیکر وی بی نتیجه ماند، محلی که این جوان در آنجا جان خود را از دست داده ساحل خطرناکی است و با نصب تابلو هشدار این ماجرا به گردشگران اعلام شده است، اما این خانواده با بی توجهی به تابلو هشدار خطر غرق شدگی را به جان خریدند.


وی به نقل از خانواده جان‌باخته، اضافه کرد: جوان غرق شده دارای بیماری صرع و تشنج بوده است.

دستگیری باند چهار نفره سرقت در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی شهروندان می‌کردند و اعتراف آنها به ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

علی اصغر محمدی اظهار کرد: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از اماکن خصوصی آنها موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات از مال باختگان بررسی‌های علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با به کارگیری یک سری اقدامات پلیسی و استفاده از تجهیزات هوشمند دریافتند این سرقت‌ها توسط اعضای یک باند چهار نفره که دارای سوابق کیفری متعدد هم هستند، رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: با شناسایی هویت متهمان مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه و ضربتی هر چهار متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به ۶۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و با شناسایی مال باختگان و تنظیم شکایت آنان متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

آتش سوزی در کارخانه قارچ شهرکرد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: در دو سال گذشته عدم توجه به مسائل ایمنی سبب شد تا کارخانه قارچ شهرکرد دچار حریق شود و مجدداً به دلیل عدم رفع مشکلات حادثه‌ای دیگر در انبار مواد اولیه این کارخانه رخ داد.

عنایت‌الله راه نورد افزود: به دنبال تماس‌های مردمی نیروهای ایستگاه فن‌آوران سریعاً به محل اعزام شدند که پس از آن با ارزیابی و اعلام نیاز به نیروی کمکی، دو ایستگاه شریعتی و میرآباد و دو گروه نیروی آماده باش با دو دستگاه خودرو عملیات و دو دستگاه لودر شخصی که متعلق به کارخانه جهت اطفا حریق در محل مستقر شدند.

وی با بیان اینکه مهار اولیه آتش حدود دو ساعت طول کشید و پس از آن دو دستگاه لودر جهت جداسازی در محل حادثه حاضر شدند، اضافه کرد: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

سر دسته باند تندر در ایلام به دام پلیس افتاد

فرمانده یگان ویژه استان ایلام گفت: در راستای مأموریت ابلاغی از سوی فرماندهی انتظامی استان ایلام در راستای طرح مبارزه با اراذل و اوباش، تیم اطلاعاتی این یگان به همراه یک گروه از زبده‌ترین نیروها به جهت همکاری با پلیس اطلاعات و امنیت استان به مقابله با مخلان نظم و امنیت پرداخته است.

اکبر عباسی افزود: پس از بررسی‌های تکمیلی و اشراف اطلاعاتی کامل یک دستگاه خودرو سمند به همراه چهار سرنشین در منطقه بام ایلام شناسایی که با اقدام به موقع این خودرو به صورت نامحسوس کنترل و نهایتاً گشت اعزامی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه خودرو را در پارک جنگلی جغاسبز متوقف و تمامی سرنشینان آنکه همه جز باند قاچاق اسلحه بودند را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از بازدید اولیه از خودرو یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه دو تیغه خشاب و دو عدد غلاف خشاب و تعداد ۴۰ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف شد.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام تصریح کرد: در ادامه خودرو و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت استان منتقل و مشخص شد که سردسته باند قاچاق اسلحه و مهمات که از اراذل و اوباش درجه یک استان نیز بوده و در خرید و فروش اسلحه و مهمات به صورت قاچاق نقش کلیدی داشته، با راه اندازی باندی به نام "تندر" اقدام به خرید سلاح و مهمات از استان‌های خوزستان و لرستان می‌کرده و برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی تبلیغات وسیعی نیز داشته است.

مرگ دلخراش پسربچه در گودال‌های آب سیستان و بلوچستان

رئیس شورای روستای سند مراد گفت: پسر بچه‌ای شش ساله از شهرستان دشتیاری در گودال‌های آب هوتگ غرق شد و جان باخت.

وی افزود: این کودک برای بازی و سرگرمی از خانه بیرون می‌رود تا اینکه مادر وی متوجه می‌شود فرزندش در روستا نیست، همه مردم روستا برای یافتن پسر بچه بسیج می‌شوند و پس از ساعت‌ها جست‌وجو پیکر بی جان این کودک در هوتگ پیدا شد.

کد خبر 440512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.