مراجعه روزانه یک هزار بیمار به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، اعلام کرد: روزانه ۷۰۰ تا یک هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی به این مجتمع مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، سیدمحمدتقی حسینی طباطبایی درباره فعالیت مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، اظهار کرد: این مجتمع تحت نظارت جمعیت هلال احمر دارای اعتبار بین‌المللی بوده و با حدود ۲۵ سال سابقه فعالیت‌های درمانی به صورت مرکز درمانی سرپایی به مراجعان خود خدمت می‌کند.

وی افزود: از جمله کلینیک‌ها و بخش‌های درمانی این مجتمع می‌توان به کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی، کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی، پوست - مو - زیبایی و لیزر، درمان ناباروری، دیالیز، قلب و عروق، درمانگاه تخصصی با ارائه خدمات در زمینه‌های گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، غدد بزرگسالان، زنان و زایمان، اورولوژی، نفرولوژی، داخلی و همچنین عفونی جهت انجام امور تشخیصی و درمانی بیماران کرونایی اشاره کرد، همچنین واحدهای آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه ژنتیک، شنوایی سنجی، رادیولوژی، سونوگرافی و سلول درمانی نیز، ارائه دهنده خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی هستند.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر تعداد بیماران مراجعه کننده به این مجتمع به صورت روزانه، گفت: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران روزانه پذیرای ۷۰۰ تا یک هزار نفر از مراجعان است.

وی با در خصوص اینکه همه گیری بیماری کرونا چه تأثیراتی بر ارائه خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گذاشته است، خاطرنشان کرد: از اسفند سال ۹۸، تعداد مراجعان مجتمع و به تبع آن ارائه خدمات درمانی روند نزولی پیدا کرد. در فروردین سال جاری این روند به حدود صفر رسید، ولیکن از اردیبهشت ماه، آرام آرام بر تعداد مراجعان افزوده و تقریباً به مرز ۷۰ درصد مشابه ماه‌های سال قبل رسید. قاعدتاً ارائه کمتر خدمات با درآمد کمتر و کمبود منابع برای تأمین پرداخت‌های پرسنلی و نگه‌داری سیستم مواجه است که مجتمع هم از این قاعده مستثنی نیست.

حسینی طباطبایی، اضافه کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قوانین مصوب ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محیطی ایمن را برای مراجعان فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: تسهیل روش‌های ارائه خدمات به مردم، به کارگیری تعداد بیشتری از پزشکان توانمند و متعهد، کسب رضایت پرسنل، توسعه خدمات درمانی و استفاده از روش‌های به روز تشخیصی و درمانی را از دیگر فعالیت‌های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران است.

کد خبر 440500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.