فعالیت روزانه ۶۷ اکیپ برای ضدعفونی معابر و اماکن شهر مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از فعالیت روزانه ۶۷ اکیپ برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن خبر داد و گفت: همه روزه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌های شهر نظارت می‌شود.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا معابر، مکان‌های درمانی، مراکز خرید و پاساژها، کلانتری‌ها، ادارات و اماکن عمومی و تأسیسات شهری به صورت روزانه ضدعفونی و پاکسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای مردادماه تاکنون ۳۶۰۰ نفر نیروی خدمات شهری و آتش نشانی در گندزدایی و ضدعفونی شهر بکارگیری شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در این مدت در بیش از ۲۰ هزار نوبت مراکز تجمع عمومی شامل مساجد، بوستان‌ها، سرویس بهداشتی، معابر شهری، بازار میوه، کلانتری و مسجد به صورت روزانه ضدعفونی شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات شده در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: علاوه بر نظارت هر روزه بر تعطیلی بوستان‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی، در راستای حفظ سلامتی از ۲۵ هزار و ۸۰۰ نیرو در حوزه پسماند، فضای سبز، خدمات شهری و آرامستان‌ها تب سنجی شد.

یعقوبی اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه سال‌جاری علاوه بر توزیع بالغ بر ۲۰ هزار ماسک در بین مشاغل کارگری خدمات شهری و فضای سبز، مقادیر مورد نیاز پودرهیپوکلرید جهت مبارزه با ویروس کرونا در بین مناطق ۱۳ گانه توزیع شده است.

کد خبر 440497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.