صادقی: دولت کارنامه قابل قبولی در حوزه اقتصاد نداشته است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اصفهان گفت: همیشه در چهار سال دوم دولت‌ها، شاهد متراکم شدن مطالبات شهروندان هستیم. از طرف دیگر دولتمردان با توجه به اینکه سال‌های آخر مدیریتی خود را طی می‌کنند، بر این باورند کار خاصی از دست آن‌ها ساخته نیست و با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

رضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد دولت در چهار سال اخیر، گفت: دولت دوم روحانی کارنامه قابل قبولی نداشته و در کنترل وضعیت اقتصادی، مهار تورم و رفع محدودیت‌های کسب و کار واحدهای تولیدی عملکرد موفقی نداشته است.

وی با اشاره به عملکرد بهتر دولت‌ها در چهار سال اول نسبت به چهار سال دوم، افزود: با توجه به تجربه تاریخی، دولت اصلاحات، هاشمی رفسنجانی، احمدی نژاد و روحانی در دوره اول پتانسیل بالاتری در مدیریت کشور داشتند؛ زیرا تیم سیاسی هماهنگی داشته و وزیران همکاری خوبی با یکدیگر داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اصفهان ادامه داد: همیشه در چهار سال دوم دولت‌ها، شاهد متراکم شدن مطالبات شهروندان هستیم. از طرف دیگر دولتمردان با توجه به اینکه سال‌های آخر مدیریتی خود را طی می‌کنند، بر این باورند که کار خاصی از دست آن‌ها ساخته نیست و در نتیجه با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

صادقی افزود: روحانی در سال ۹۶ بخشی از آرای خود را به دلیل دو قطبی شدن فضای انتخابات کسب کرد. مردم علاوه بر اینکه خواهان آزادی بیشتر بودند، انتظار داشتند وضعیت اقتصادی به ثبات برسد؛ در نهایت این مطالبات به دلیل شرایط واقعی جامعه محقق نشد و به تعویق افتاد.

وی گفت: موضوع اقتصاد در این دولت نه تنها حل نشده، بلکه با حجم عظیمی از بحران‌های غیر قابل پیش بینی و محدودیت‌های مالی در سازمان‌های تجاری مواجه است. بر خلاف تبلیغات رسانه‌ای سازمان‌های دولتی، این دولت کارنامه قابل قبولی در حوزه اقتصاد نداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اصفهان ساختار دولت را در وضعیت کرونایی به دو دسته تقسیم کرد و گفت: نظر و پیشنهاد وزارت بهداشت افزایش محدودیت‌ها بود، اما وزارت اقتصاد و سازمان بودجه و برنامه به دلیل شرایط اقتصادی نامساعد، ترجیح می‌دادند محدودیت‌ها اعمال نشود و مردم به فعالیت خود ادامه دهند. متأسفانه در این شرایط شاهد اعمال شدن دیدگاه دوم بودیم.

کد خبر 440478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.