ششمین ایستگاه منطقه‌ای آتش نشانی سمنان افتتاح شد

ششمین ایستگاه منطقه‌ای آتش نشانی سمنان در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع و با زیربنای ۲۰۰ مترمربع با هزینه بیش از پنج میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان در مراسم افتتاح ششمین ایستگاه منطقه‌ای آتش نشانی سمنان با اشاره به پروژه‌های شهرداری سمنان که در هفته دولت آماده افتتاح هستند، اظهار کرد: با تلاش تمامی همکاران در مجموعه شهرداری سمنان و حمایت‌های شورای اسلامی در هفته دولت امسال ۳۴ پروژه عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف با اختصاص اعتبار حدود ۱۹۰ میلیارد ریال توسط شهرداری سمنان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعید اسماعیل پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در این مراسم، عنوان کرد: عملیات احداث و تجهیز این ایستگاه کمتر از شش ماه انجام شد و این ایستگاه خدمات ایمنی خود را به مناطق غربی، روستاهای جنوب، محورهای مواصلاتی غرب و شهرک‌های خدماتی مستقر در غرب سمنان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به تجهیز این ایستگاه به چهار خودروی آتش نشانی، عنوان کرد: در این ایستگاه حدود ۱۰ نفر نیروی آتش نشان مستقر هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان هزینه اختصاص یافته برای ساخت و تجهیز این ایستگاه را ۵۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر شهر سمنان نیز شتاب می‌گیرد.

کد خبر 440469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.