کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری اصفهان به هیئت‌های مذهبی

با تصویب شورای شهر اصفهان، ۵۰۰ میلیون تومان برای خیرد اقلام بهداشتی در اختیار هیئت‌های مذهبی شهر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورا و درحاشیه بررسی لایحه کمک پنج میلیارد ریالی به هیئت‌های مذهبی اصفهان، گفت: بیش از یک هزار هیئت در اصفهان وجود دارد که حدود ۵۰۰ هیئت فعال از میان آن‌ها احصا شده است.

وی افزود: براساس لایحه ارسالی از سوی شهرداری پنج میلیارد ریال برای خرید اقلام بهداشتی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه اول محرم به هیئت‌های مذهبی اصفهان اهدا می‌شود.

نصراصفهانی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان ابتدای زمان شیوع کرونا، ۱۰ میلیارد تومان برای مدیریت این بیماری اختصاص داده بوده که لایحه مذکور در راستای کمک‌های پیشین جهت صیانت از سلامتی شهروندان است.

به گزارش ایمنا، ابتدا دو فوریت این لایحه به تصویب شورای شهر رسید و پس از آن با این قید که اعتبار مصوب صرفاً برای خرید اقلام بهداشتی جهت حفظ سلامتی عزاداران حسینی هزینه شود و کمیته‌ای پنج نفره برای نظارت بر هزینه‌کرد آن تشکیل شود، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

این مبلغ در قالب بن‌های خرید ۱۰ میلیون تومانی در اختیار هر کدام یک از هیئت‌های شهر قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند اقلام و ملزومات بهداشتی موردنیاز خود را از نمایشگاهی که در باغ غدیر با هدف عرضه این محصولات برپا شده، خریداری کنند.

کد خبر 440465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.