بهره‌برداری از سه طرح عمرانی شهرداری ماسال در هفته دولت

شهردار ماسال گفت: سه طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری این شهر با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

محمد کاتوزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت خیابان‌های شهید روشن، مطهری، موسوی، کوچه‌های شهید اسکندری، نعمتی، زنده یاد اصلانی در حدود سه هزار متر مربع در هفته دولت امسال اجرا و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: بهسازی خیابان فلسطین شامل سنگفرش، سیستم روشنایی و فضای سبز به مساحت یک هزار متر مربع، سازه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، در مجموع کل طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت با حضور مسئولان به بهره خواهد رسید.

شهردار ماسال به اقدامات انجام شده در بارندگی چند روز اخیر این شهر اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از ورود آب و جاری شدن سیلاب در داخل شهر ماسال سه سردهنه رودخانه خالکایی توسط نیروهای خدمات شهری بسته شده است.

کاتوزی ادامه داد: لایروبی بعضی از انهار شهری و انتهای لوله‌های بزرگ هدایت آب‌های سطحی ۸۰ و ۱۲۰ اینچی از زباله‌ها پاک سازی شده و روان سازی شده تا شهر دچار آبگرفتگی و سیلاب نشود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام برداشت برنج در پایان شهریورماه به منظور جلوگیری از آب گرفتگی در سطح شهر نهرها از علف‌های هرز و زباله پاکسازی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر ماسال با ۱۷۹۴۱ نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 440464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.