توزیع اقلام بهداشتی در جایگاه‌های CNG قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی در جایگاه‌های سی ان جی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه حدود ۱۵ هزار خودرو در جایگاه‌های سی. ان. جی سازمان تاکسیرانی سوخت‌گیری می‌کنند، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هر جایگاه سی. ان. جی ۶۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده و پنج جفت دستکش طبی و پنج عدد ماسک برای هر متصدی سوخت‌گیری اپراتورها توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل: ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور مداوم توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار متصدیان (اپراتورهای) جایگاه‌های سی ان جی قرار داده می‌شود، سوخت‌گیری در جایگاه‌ها فقط از طریق اپراتورها انجام می‌شود و شهروندان مجاز به دست زدن به نازل‌ها و تجهیزات جایگاه‌ها نیستند.

عرشیان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می‌گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه‌ها به طور کامل ممنوع است که این موضوع مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه سی. ان. جی در سطح شهر است که نقش مهمی در تأمین سوخت پاک و ارزان قیمت تاکسی‌ها و خودروها دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 440462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.