از آبروی هندبال استان حفاظت می‌کنیم

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم از آبروی هیئت هندبال استان حفاظت کنیم؛ کیفیت بازی بازیکنان نسبت به سال قبل بهتر شده است.

محسن طاهری درگفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آمادگی نسبی خوبی را تاکنون به دست آورده‌ایم، اظهار کرد: تمرینات تیم را شروع کردیم و در حال حاضر به یک آمادگی نسبی دست یافتیم و منتظر اعلام تاریخ مسابقات از سوی فدراسیون هندبال هستیم.

وی ادامه داد: در چند روز آینده در فدراسیون هندبال جلسه‌ای برگزار می‌شود تا تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مشخص شوند. طبق تاریخی که فدراسیون برای برگزاری مسابقات اعلام کرده است اگر همان ۲۸ شهریور ماه باشد می‌توانیم برای حضور در مسابقات آمادگی کامل را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان با بیان اینکه از ابتدای شروع تمرینات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم، افزود: هنگام شروع تمرینات از تمام بازیکنان تست کرونا گرفتیم و افرادی که به بیماری کووید -۱۹ مبتلا بودند را قرنطینه کرده و بعد از بهبودشان به تمرینات بازگشتند.

طاهری با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان در این مدت با بازیکنان همکاری خوبی کرده است، خاطر نشان کرد: باشگاه برای بازیکنان امکانات خوبی را فراهم کرده و به بازیکنانی که هنوز شرایط پزشکی مطلوبی به دست نیاورده‌اند فرصت استراحت داده است. هر ساله مبلغ قراردادها در هندبال تغییر می‌کند، اما این تغییرات مثل فوتبال نیست.

وی درباره اینکه پیش بینی برای نتایج مسابقات درست نیست، گفت: تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم از آبروی هندبال استان حفاظت کنیم؛ کیفیت بازی بازیکنان نسبت به سال قبل بهتر شده است.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان با بیان اینکه تیم بسته شده و هیچ تغییری در ترکیب تیم نداریم، تصریح کرد: تعویض مدیرعامل باشگاه در حال حاضر هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند چرا که قراردادها منعقد شده است و مشکلی ندارد، تنها حمایتی که در حال حاضر می‌توانیم دریافت کنیم حمایت اجرایی است و فکر می‌کنم کسی که مدیریت سپاهان را قبول کند این فرآیند را ادامه می‌دهد.

کد خبر 440448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.