تولیدات هدفمند در فضای مجازی ضروری است / رادیو شهر اقدام مؤثر شهرداری سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آستانه گرامیداشت هفته دولت از خبرگزاری ایمنا دفتر سمنان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشید فلاح ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های شبکه رسانه‌ای شهرداری سمنان اعم از اطلاع رسانی مکتوب و مجازی، استودیو رسانه شهر شهرداری و خبرگزاری ایمنا، گفت: فضای مجازی از موضوعات بسیار مهم در شرایط کنونی است که شهرداری در عمل با استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها توانسته است جایگاه خود را در اطلاع رسانی تثبیت کند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تولید محتوای چندرسانه‌ای مناسب در قالب و زمینه‌های مختلف از سوی همه دستگاه‌ها باید جدی گرفته شود، چراکه در شرایط کنونی فضای مجازی کارکرد مناسبی را در بین مخاطبان و شهروندان داراست.

وی با بیان اینکه در سمنان عالمان، بزرگان و فرهیختگان زیادی رشد کرده‌اند و این سرزمین مهد مشاهیر و مفاخر نیز هست، به لزوم تولیدات محتوای دینی اشاره کرد و افزود: شهر سمنان می‌تواند پایگاه تولید محتوای دینی در فضای مجازی را داشته باشد و در این زمینه استودیو رسانه شهر شهرداری سمنان بستر مناسبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: باید تولیدات را به این فضا سوق دهیم و اگر می‌خواهیم صدایمان شنیده شود باید از طریق فضای مجازی اقدام کنیم.

کد خبر 440443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.