بیش از ۱۰ هزار تهرانی بر اثر کرونا جان باخته‌اند!

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران نسبت به وضع شیوع کرونا در کشور هشدار داد و گفت: وضعیت کشور را از منظر کرونا می‌دانیم. تا دیروز ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید خداکرمی، نسبت به وضع شیوع کرونا در کشور هشدار داد و اظهار کرد: وضعیت کشور را از منظر کرونا می‌دانیم. تا دیروز ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی جان خود را از دست داده‌اند و روز جمعه یک کودک هشت ساله که پدر و مادر پزشک داشت بدلی ابتلای کرونا فوت کرد و این نشان می‌دهد جوانان درگیر این بیماری هستند.

وی ادامه داد: همه شهروندان نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شست و شو باید دقت داشته باشند. شهرداری تکلیف ویژه ای برای مراقبت از سلامتی شهروندان دارد؛ در برخی از شهرداری‌های نواحی درباره لزوم برگزار کردن مراسم‌ها به صورت کوچک اطلاعیه داده شده است و شهرداری لازم است تحقق شعار هر خانه یک حسینه را دنبال کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ضمن قدردانی از سازمان زیباسازی برای نصب بیلبوردهای آموزشی در شهر خاطرنشان کرد: باید مفاد پروتکل‌ها در معرض توجه مردم قرار گیرد و طوری نباشد روز ۲۴ محرم شاهد موج جدید شیوع کرونا باشیم.

کد خبر 440433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.