سپاهان زمانی هم که نتیجه می گرفت فوتبال خوبی ارائه نمی داد

یک کارشناس فوتبال گفت:‌ یکی از دلایل نتیجه نگرفتن سپاهان اتفاقاتی است که در بازی برگشت با پرسپولیس رخ داد و باعث شد همه چیز برای این تیم تمام شود. فردی که تصمیم گرفت در آن بازی سپاهان در رختکن گرم کند خیانت اصلی را به این تیم و فوتبال اصفهان کرد زیرا تساوی در آن بازی هم نتیجه خوبی بود.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تساوی سپاهان مقابل پیکان، اظهار کرد: سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی و پیکان برای فرار از سقوط می‌جنگیدند و بازی برابر بود. در یک صحنه پیام نیازمند توپی را گرفت که مانع شکست سپاهان شد.

وی ادامه داد: شاید پیکان از سپاهان ضعیف‌تر باشد، اما همانطور که در بازی قبل سپاهان دیدیم این تیم روی خلاقیت فردی بازیکنان یا اتفاقات فوتبالی به گل رسید، در نیم فصل اول هم فوتبال خوبی ارائه نمی‌داد و تنها نتیجه می‌گرفت.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سپاهان مقابل شهر خودرو در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت و تیم روی خلاقیت فردی بازیکنان به گل رسید، تصریح کرد: زمانی که یک بازیکن در منطقه شش قدم با دروازه بان تک به تک می‌شود، زاویه موافق و مخالف را دارد که معمولاً بازیکنان به زاویه مخالف می‌زنند ولی سروش رفیعی به زاویه موافق زد و این خلاقیت فردی بازیکن را نشان می‌دهد.

کاظمیان اضافه کرد: اگر نتیجه نیمه اول بازی‌ها در هفته پایانی لیگ تا دقیقه آخر باقی می‌ماند، سپاهان نایب قهرمان می‌شد و همه اتفاقاتی که افتاد را فراموش می‌کردند ولی این تساوی می‌تواند به نفع سپاهان هم باشد تا مدیران برای فصل آینده تصمیمات بهتری بگیرند و هوادار را اذیت نکنند.

وی در خصوص ممنوعیت ورود بازیکن و مربی خارجی، خاطر نشان کرد: این موضوع خبری خوبی بود که شنیدم زیرا با وجود مربیان و بازیکنان خارجی فوتبال خوب و مدرن نمی‌بینیم پس به مربیان و بازیکنان ایرانی فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه فردی که تصمیم گرفت در بازی برگشت مقابل پرسپولیس تیم سپاهان در رختکن گرم کند، باید جواب نتایج ضعیف این تیم را بدهد، گفت‌: یکی از دلایل نتیجه نگرفتن سپاهان اتفاقاتی است که در بازی برگشت با پرسپولیس رخ داد و باعث شد همه چیز برای این تیم تمام شود. فردی که تصمیم گرفت در آن بازی سپاهان در رختکن گرم کند خیانت اصلی را به این تیم و فوتبال اصفهان کرد زیرا تساوی در آن بازی هم نتیجه خوبی بود، اما بازی نکردند و بعد از آن در مسابقات دیگر هم نتیجه نگرفتند.

کاظمیان اضافه کرد: قبل از فصل، سپاهان در ترکیه و سایپا در بروجن با یک مربی جوان اردو برگزار کردند. امکانات، بازیکن و کادر فنی سپاهان با سایپا قابل قیاس نیست، اما نتیجه‌ای که این تیم گرفت با سایپا یکی است زیرا چهاردهم و پنجم جدول باهم تفاوتی ندارد. اگر به جای هزینه‌های میلیاردی با جوانان اصفهانی در بروجن شروع می‌کردیم نتایج ضعیف هم که به دست می‌آوردیم کسی ناراحت نمی‌شد.

کد خبر 440418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    اگر به نتایج سپاهان در طول فصل نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که در اکثر بازیهایی که سپاهان با نتیجه تساوی بازی را به پایان رساند، از حریف خود پیش بود. وقتی تیمی از حریف جلو می افتد باید دارای پلان مشخصی برای حفظ نتیجه یا بهبود آن باشد، متاسفانه تیم سپاهان دارای این شاخصه نبود و مشخص بود که با این روند نتیجه ای نمیگیرد. این که بخواهیم به اتفاقات بازی یا نتایج سایر بازیها دلخوش باشیم تا تیممان نتیجه بگیرد، می شود همین که اتفاق افتاد. چطور مدیران ارشد تیم و مربیان سپاهان این نکته را متوجه نشدند و یا متوجه شدند و نخواستند برای آن تدبیری بیندیشند، الله اعلم، ولی متاسفانه در این چند فصل اخیر این ایراد در ساختار تیم سپاهان حل نشده است.