تدابیر شهرداری بروجرد برای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد

شهردار بروجرد گفت: سیستمی شدن امور در شهرداری با هدف شفاف‌سازی، مبارزه با فساد و تبانی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، رحیم جافری اظهار کرد: آزادگان سرافراز که تربیت یافته مکتب آزادی‌بخش اسلام بودند، با تحمل سال‌های دشوار حفاظت از کیان و عزت کشور و انقلاب دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان با آگاهی در راه اهداف خود که همانا دفاع از کشور، آزادی و آرمان‌های انقلاب بود، دوران سخت اسارت را تحمل کرده و با سرفرازی به میهن بازگشتند.

شهردار بروجرد بر ضرورت انتقال و بازگویی اندوخته‌ها و خاطرات آزادگان تاکید و عنوان کرد: همچنین مدیران و مسؤولان باید درس صبوری و استقامت را از این سرفرازان دفاع مقدس آموخته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

جافری گفت: دست‌های ناپاکی در شهرداری قطع شده و برخوردهای خوبی با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با سیستمی کردن فعالیت‌های شهرداری دست افرادی که روزانه به منافع نامشروع در این نهاد دست می‌یافتند، قطع شده است.

شهردار بروجرد سیستمی کردن امور در شهرداری را گامی در جهت شفاف‌سازی با هدف برخورد با فساد، جلوگیری از رانت و برخورد با تبانی دانست.

جافری تصریح کرد: با مقاومت در برابر افرادی که به دنبال منافع خود بودند، در مسیر سالم‌سازی ساختار شهرداری بروجرد حرکت کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: از سویی با تعدیل نیروهای انسانی ناکارآمد توانسته‌ایم باری از روی دوش شهروندان بروجردی برداشته و به دنبال ارتقا خدمات شهری هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 440414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.